Kausikorttikampanja - UKK - Riihivuori

Kausikorttikampanja – UKK

1. Miten osallistun Riihivuoren kausarikampanjaan?
Osallistuminen kausikorttikampanjaan tapahtuu ilmoittautumislomakkeen kautta: Kausari 20-21.

2. Mitä tietoja varausta varten tarvitaan?
Varaukseen lisätään kausikortin varaajan tiedot (nimi, postiosoite, puh.nro ja e-mail) sekä kausikortin käyttäjien nimet sekä iät (7-11v./ 12-17v. /18v. tai 18+). Voit siis tehdä useamman varauksen yhdellä lomakkeella.

3. Onko kausikorttikampanjaan ilmoittautuminen sitova?
Kausikorttivaraus on sitova, eikä asiakkaalla ole peruutusoikeutta. Noudatamme kuluttajaviraston ohjeita. Etämyyntiohjeiden mukaan etämyynnin 14 vrk peruutusoikeus ei koske liikunta- eikä vapaa-ajanpalveluita. Jos myyjän (Riihivuoren Rinteet Oy) kampanjalle asettamat ehdot eivät täyty, niin asiakkaan varaus purkautuu.

4. Mistä tiedän, että ilmoittautumiseni kausikorttikampanjaan on onnistunut?
Ilmoittautumisesta lähetetään vahvistusviesti ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Jos et saanut vahvistusviestiä, ole yhteyksissä meihin sähköpostitse info(a)riihivuori.fi ja tarkistamme varauksesi. Tarkista ensin mainospostikansiosi ja roskapostikansiosi.

5. Veloitetaanko kausikorttikampanjan kausikortin hinta heti ilmoittautumisen yhteydessä?
Ei, kausikortti maksetaan vain siinä tapauksessa, jos kausikorttikampanja toteutuu. Maksuohjeet lähetetään erikseen kampajan jälkeen.

6. Kuinka maksan kausikorttini?
Lähetämme kausikortin varanneille maksutiedot 8.11. jälkeen, jos kampanja toteutuu. Maksutiedot lähetetään varaussähköpostiin. Vaihtoehtoisilla maksutavoilla (esim. liikuntasetelit tai liikuntaetujen mobiilimaksut) maksamiseen välitämme ohjeet samassa sähköpostiviestissä. kausikortti tulee maksaa ilmoitettuun eräpäivään mennessä.

7. Joudunko maksamaan kausikortin, vaikka kampanja ei toteutuisikaan?
Ei. Maksu laskutetaan ainoastaan siinä tapauksessa, mikäli kampanja toteutuu.

8. Tuleeko minun ostaa kausikortti normaalihintaan mikäli kampanja ei toteudu?
Osallistumalla kausikorttikampanjaan et sitoudu ostamaan kausikorttia normaalihinnalla.

9. Kuinka kauan kausikorttikampanjasta ostettu kausikortti on voimassa?
Kausikortti on voimassa koko talvikauden 2020/2021 kaikissa Riihivuoren avoinna olevissa rinteissä. Kausikortti on voimassa, kun se on maksettu kokonaan. Talvikauden pituus ja avoinna olevien rinteiden sekä hissien määrä vaihtelevat olosuhteiden mukaan.

10. Onko kausikorttikampanjan kausikortti henkilökohtainen?
Kaikki kampanjassa myytävät kausikortit ovat henkilökohtaisia ja niihin kirjataan käyttäjän nimi sekä otetaan käyttäjästä valokuva. Kausikorttia ei saa käyttää kukaan muu kuin kausikortin haltija. Lipun väärinkäytöstä menettää kausikortin määräajaksi. Kausikortin haltijan kuva näkyy tunnistuksen auttamiseksi automaattisesti henkilökunnalle hissin ala- asemalla lippuportin leimauksen yhtedessä.

11. Mistä tiedän, että kampanja toteutuu?
Lähetämme sähköpostin kaikille kampanjaan ilmoittautuneille henkilöille. Kampanjan toteutumisesta ilmoitetaan myös Riihivuoren nettisivuilla ja somekanavissa.

12. Mistä saan kausikortin kampanjan toteutuessa?
Kausikortti aktivoidaan Riihivuoren lipunmyynnistä talvikauden alkaessa. Varaudu esittämään maksukuittisi lippua hakiessasi. Kausikortti ladataan Axess-lippupohjalle ja lipun noutohetkellä otetaan valokuva käyttäjästä Riihivuoren järjestelmään. Axess-lippupohja ei sisälly kausikortin hintaan.

13. Mitä jos kampanja ei yllä tavoitemäärään?
Jos kampanja-aikana ei ylletä tavoiteltuun 1.portaan kausikorttimäärään, niin Riihivuoren hiihtokeskus ei avaudu kaudelle 2020-2021.

14. Minkä ikäinen tarvitsee kausikortin?
Alle 7-vuotias laskee kypärä päässä huoltajan seurassa Riihivuoren rinteillä ilmaiseksi. Jos lapsi täyttää 7 vuotta kauden aikana, tarvitsee hän siitä eteenpäin rinnelipun. Alle 7-vuotiaan lapsen mukana olevalla huoltajalla pitää olla voimassa oleva rinnelippu.

15.Mitä tehdä, jos kausikorttivarauksen jälkeen ei tule vahvistusviestiä sähköpostiisi?
Tarkista löytyykö varausvahvistus roskapostikansioista tai mainossähköpostikansiosta. Mikäli et löydä vaurausvahvistusta niistäkään, niin ota meihin yhteyttä sähköpostitse info(a)riihivuori.fi. Otsikoi sähköpostisi ”Kausikorttivaraus” + nimi, jolla varaus on tehty. Kerro lisäksi viestissäsi milloin varaus on tehty.

16. Avataanko Pohjoisrinteet kaudella 2020-2021?
Riihivuoren Pohjoisrinteet eivät avaudu kaudelle 2020-2021. Pohjoisrinteiden maa-alueelle ei ole käyttöoikeutta, eikä rinteitä voi käyttää tai uusia ankkurihissejä voi toistaiseksi rakentaa. Muuramen kunta hoitaa asiaa ja siitä tiedotetaan erikseen, kun on lisää tiedotettavaa.